Loading the content... Loading depends on your connection speed!

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.frepro.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: BENTATRADE & CONSULTING Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 1145 Budapest, Columbus utca 23/b. 1. em. 3.
  • A cég fióktelepe: HU-2045 Törökbálint, DEPÓ 062/73.hrsz.
  • Adószám: 12608492-2-42
  • Közösségi adószám: HU12608492
  • Cégjegyzék szám: Cg.01-09-209016
  • Kibocsájtó cégbíróság: Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.
  • Szerződés nyelve: Magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@HYPERLINK “mailto:info@frepro.hu”hu; rendeles@frepro.hu
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító:
  • Számlavezető pénzintézet: UniCredit Bank Hungary Zrt.
  • Számlaszám: 10918001-00000081-46110003

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Szagtalanítók

  • Wawe
  • Wawe 2.0
  • Bowl Clip

Illatosítók

  • Hang Tang
  • Remind Air Curve
  • Eco Air
  • Easy Fresh 2.0

Rendelési információk

A megjelenített termékek on-line, telefonon és személyesen is meg rendelhetőek, igény esetén házhoz szállítással. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nettó árak, ezért sem tartalmazzák a törvényben előírt 27 %-os áfát, és a házhoz szállítás díját.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra A Frepro web oldalon található termékkategóriák között böngészhet. Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekintheti egy-egy termékek leírását, és egyéb tulajdonságait.

Rendelés menete

  1. A honlap termékbemutatást, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet, a termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.

A termék nevére kattintva a honlapon illatlista látható. A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni.

  1. A Felhasználó a kiválasztott terméket vagy termékeket a kapcsolat menüpont alatti űrlap kitöltésével küldheti el. A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja az árajánlatról, és visszaigazolásról. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a szükséges rendelési adatokat; a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a fizetési módját, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
  2. Ha a Felhasználónak megfelel az árajánlat, akkor a visszaigazoló e-mailben küldött adatok alapján dönthet a megrendelés véglegesítéséről.

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza a megrendelés adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel irodánkkal telefonon vagy e – mailben a kapcsolatot! Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozást a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást, a termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

Elérhetőségeink : info@frepro.hu telefonszámunk : +36 30 535 3366

Regisztráció

Az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, telefonszámát. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár!

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-3 munkanap. Ha a termék nincs raktáron tájékoztatást adunk a megrendelés teljesítésének várható időpontjáról. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelt termék fizetésének módja
1.banki előre utalással: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a proforma számlánkat, mely az utalás alapját képezi,és a megrendelésszámot, melyre hivatkozni kell az átutalás során. Amennyiben az átutalt összeg megérkezik számlaszámunkra (a tranzakció általában másnap reggelre megérkezik) csak akkor adjuk a kiszállítónak a terméket.

  1. utánvéttel: A termék (ek )árát a kiszállítónak kell készpénzben kifizetni.

Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. Banki utalás esetén a fizetendő végösszeget kérjük a megadott bankszámlára utalni. Előre utalás esetén a csomag összeállítás az összeg számlánkra érkezése után kezdődik meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében 1-3 nap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron a visszaigazolásban vállalt időpontig történik meg a szállítás.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a kézbesítőnek! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Garancia

A professzionális ECO-fresh termékek a ma található legkedveltebb környezetvédelmi anyagokból készülnek, és a gyártó biztos abban, hogy a gyártás folyamán kötött kompromisszum, nem ment a minőség és a teljesítmény rovására. Az anyagának köszönhetően a termék törhetetlen, így garancia nem szükséges hozzá. Az illatosítókhoz, illetve szagtalanítókhoz tartozó kiegészítő készülékekhez, amennyiben a csomag kézbesítésekor észlelt sérülés keletkezett, azt természetesen ingyen kicseréljük.

Elállás joga

a fogyasztó és vállalkozási közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk. Termék megrendelése esetén a termék átvételétől (több termék rendelése vagy több darabból álló termék esetében az utolsó termék/darab átvételétől), míg szolgáltatás igénybevétele esetén a szerződéskötés után kezdődik az elállási határidő. A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak kipróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. Ha nem így járunk el, meg kell fizetnünk az okozott értékcsökkenést.

Elállási jog gyakorlásának menete

Elállási szándékunkat szóban (telefonon), postai úton (célszerű tértivevényes levélben),

e-mailben, valamint a vonatkozó Korm. rendelet mellékletében szereplő nyilatkozatminta felhasználásával is kifejezésre juttathatjuk, akkor is, ha a kereskedő az elállási jog gyakorlásának valamelyik formáját a honlapon közzétett általános szerződési feltételekben kizárja. Amennyiben a vállalkozás lehetővé teszi számunkra, hogy az elállási szándékunkat a honlapján keresztül is bejelenthetjük (pl. online bejelentő nyomtatvány segítségével), akkor ebben az esetben a vállalkozás köteles tartós adathordozón (pl. e-mail útján) haladéktalanul visszaigazolni a nyilatkozatunk megérkezését. Az utólagos bizonyíthatóság érdekében javasolt, hogy elállási nyilatkozatunkat elsősorban az eladónak a web áruház honlapján közzétett e-mail címére küldjük el. Természetesen, amennyiben a vállalkozás rendelkezik üzlethelyiséggel vagy vevőszolgálattal, elállási nyilatkozatunkat személyesen is átadhatjuk és az eladóval igazolt módon átvetethetjük. Az elállási nyilatkozatunkban mindenképpen utaljunk arra, hogy a hatályos jogszabályok által biztosított, az internetes kereskedelemben is irányadó indokolás nélküli elállási jogunkat (és nem például a hibás teljesítéssel összefüggő szavatossági vagy jótállási jogainkat) gyakoroljuk. Amennyiben elálltunk a szerződéstől, akkor kötelesek vagyunk a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés akkor minősül határidőben teljesítettnek, ha a terméket a határidő lejárta előtt küldjük vissza. Fontos tudni, hogy kétség esetén minket terhel annak bizonyítása, hogy az elállási jogunkat határidőben bejelentettük.

Adatkezelés

  1. ADATVÉDELEM

A Bentatrade & Consulting Kft. ezúton tájékoztatja a frepro.hu weboldalra látogatókat a weboldalán keresztül rendelkezésre bocsátott és általa kezelt adatokról, az adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, valamint az érintettek jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről.

Adatkezelési gyakorlata kialakítása során a Bentatrade & Consulting Kft. figyelembe vette a vonatkozó hatályos jogszabályokat, különös tekintettel az alábbiakra:

A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény.
Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozásáról szóló 1998. évi VI. számú törvény.
Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény.

  1. KEZELT ADATOK KÖRE

A frepro.hu weboldalán kizárólag abban az esetben gyűjt személyes adatokat, amennyiben a weboldalra látogató úgy dönt, hogy azokat az ajánlatkérés során rendelkezésre bocsátja.

Adatainak megadásával a látogató hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Bentatrade & Consulting Kft. a megadott adatokat nyilvántartsa és kezelje. Az adatkezelő a megjelölt céloktól eltérő célra a személyes adatokat nem használja. Az így megadott adatok kezelése a felhasználó önkéntes hozzájárulásával történik.

  1. AZ ADATKEZELÉS CÉLJA:

Piackutatás, piaci elemzések készítése,
Statisztikák összeállítása,
Tájékoztatás nyújtása a Bentatrade & Consulting Kft. szolgáltatásairól, marketing akciókról akár elektronikus levél útján, akár egyéb formában.

  1. ADATOK FELHASZNÁLÁSA, TOVÁBBÍTÁSA

A Bentatrade & Consulting Kft. a látogatók fent rögzített adatait kizárólag a fent megjelölt célra, egyéb célokra az adatkezelő nem használja fel, az adatokat kizárólag a weblap üzemeltetését végző technikai közreműködőknek adhatja át adatfeldolgozás céljából. Ez nem vonatkozik az esetleges, törvényben előírt, kötelező adattovábbításokra, amelyekre csak rendkívüli esetekben kerülhet sor. Az adatkezelő az egyes hatósági adatkérések teljesítése előtt minden egyes adat tekintetében megvizsgálja, hogy valóban fennáll-e az adattovábbítás jogalapja.

Felhívjuk figyelmét arra, hogy az Ön számítógépe és a webhely működését biztosító számítógép összekapcsolódása a nyilvános internet hálózaton történik. Amennyiben, a személyes adatközlést megelőzően, nem kerül sor biztonságos adatkapcsolat kialakítására, a személyes adatainak védelme a kommunikációs csatornán nem biztosított.

Nem vállalunk felelősséget más honlapok adatvédelmi szabályaiért és gyakorlatáért, még akkor sem, ha az oldalunkon található linkeken keresztül éri el ezeket, vagy ha az említett más honlapokról éri el a mi oldalunkat vagy veszi igénybe szolgáltatásainkat.

  1. ÉRINTETTEK JOGAINAK GYAKORLÁSA

A weboldalon ajánlatkérést/érdeklődést indított látogatók bármikor jogosultak tájékoztatást kérni a Bentatrade & Consulting Kft. által kezelt, rájuk vonatkozó adatokról, továbbá bármikor kérhetik azok helyesbítését, módosítását, megváltoztatását, illetve – amennyiben törvény ezt nem korlátozza – törlését.

Ügyfelek ezzel kapcsolatos kérelmüket a 2046 Törökbálint, Depo Pf.: 29 szám alatti címre megküldött levél vagy e-mail útján terjeszthetik elő. A Bentatrade & Consulting Kft. a kérelmek benyújtástól számított lehető legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.

Elektronikus leveleket, egyéb hirdetéseket a Bentatrade & Consulting Kft. az info@frepro.hu e-mail címről küldi azon ügyfelei számára, akik ehhez előzetesen hozzájárulásokat adták.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy amennyiben ügyfelünk meg kívánja tiltani a további telefonos felkeresések, e-mailek és egyéb hirdetések küldését a Bentatrade & Consulting Kft. részéről, úgy az összes, általa megadott telefonszám, e-mail cím vonatkozásában szükséges e-mail (ceg@frepro.hu), vagy telefonos megkeresés útján a leiratkozást megtennie. Ugyanezeken az elérhetőségeken kezdeményezheti a felhasználó személyes adatainak helyesbítését.

Mobile version: Enabled